ebom| Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca Urząd Gminy Czarny Dunajec portal mapowy
szlak wokół tatr
muzeum pk sk
Adobe Flash - Install
resetpowiększdrukuj

Tauron - zmiany

2014-03-05 do 2014-03-19 // Oglądano: 1521 // Wstecz
Tauron - zmianyCo się zmienia?


Dzięki zmianom, które wprowadzamy już wkrótce będziesz mieć możliwość:

  • dostępu do Elektronicznego Biura Obsługi eBOK, za pomocą którego możesz załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu,
  • wyboru spośród nowych atrakcyjnych ofert

Wprowadzone zmiany będą również widoczne w Twoich rachunkach.

Do najważniejszych z nich należą:

  • Zmiana numeru konta do wpłat należności za energię elektryczną,
  • Zmiana liczby blankietów dla Klientów z rozliczeniem 6- miesięcznym,
  • Zmiana numeru Klienta (Płatnika),
  • Zmiana wyglądu faktury,

Zmiana numeru konta do wpłat należności za energię elektryczną

Numer konta znajdziesz na nowej fakturze w sekcji „Dane do przelewu”. Dokonując płatności za energię elektryczną należy wysyłać przelewy na podany tam numer konta. W ten sposób zyskujesz pewność, że Twoja wpłata została właściwie zaksięgowana.
 
Chcąc uniknąć problemów z płatnościami należy:
  • zaktualizować obecny numer konta, jeśli zdefiniowałeś/zapisałeś poprzedni
    do wykonywania przelewów przez Internet,
  • zmienić numer konta  w swoim banku w przypadku, gdy korzystasz ze zlecenia stałego,
  • jeśli Twoje rachunki reguluje ktoś inny, np. krewny, należy go niezwłocznie poinformować
    o wprowadzanej zmianie.
  • jeżeli płacisz swoje rachunki na poczcie, powinieneś stosować otrzymane z fakturą blankiety wpłat.
Do czasu otrzymania nowej faktury prosimy regulować płatności zgodnie z posiadanymi blankietami wpłat.

Zmiana liczby blankietów dla Klientów z rozliczeniami 6 - miesięcznymi

Klienci z rozliczenia 6-miesięcznymi otrzymywali do tej pory 6 blankietów wpłat. Po zmianach będą dostawać 5 blankietów, również na pół roku.
 
Do pierwszego blankietu zostanie doliczana nadpłata lub niedopłata z poprzedniego okresu rozliczeniowego. Zaznaczamy, że całościowa kwota do zapłaty przez pół roku będzie taka sama, ale podzielona na 5 części.

Zmiana numeru Klienta (Płatnika)
Nowy numer Klienta (Płatnika), którym możesz się posługiwać kontaktując się z TAURONEM, znajdziesz na zmodyfikowanej fakturze nad Twoimi danymi teleadresowymi. 

Zmiany, które wprowadzamy mają na celu jeszcze lepsze dostosowanie naszej obsługi
do Twoich potrzeb. W 2014 roku  będziesz mógł:

  •  korzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klientów e-BOK bez konieczności wychodzenia z domu,
  •  wybierać spośród szeregu nowych ofert i propozycji, które są jeszcze bardziej dopasowane do Twoich oczekiwań.

Zmiana wyglądu faktury

Opis nowej faktury znajduje się na na ulotkach dostępnych w Punktach Obsługi Klienta oraz w zakładce faktura